Тепер, коли ми навчились літати по повітрю, як птахи, плавати під водою, як  риби, нам не вистачає лише одного: навчитися жити на землі, як люди. 

Джордж Бернард Шоу

Прокопець

Тетяна Валеріївна

 

Освіта:    вища

 

Місце роботи:

         КЗО «Водянська СЗШ»

 

                    Початок роботи:     2008 р.

 

                   Стаж роботи:         12 років.

 

               Кваліфікаційна категорія:   «спеціаліст вищої категорії»

 

                   Педагогічне звання:

                     «Вчитель-методист»

 

                   Посада:

                   Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель фізики та інформатики

 

 

 

Понад 17 років тому я закінчила Водянську середню загальноосвітню школу. Моєю мрією в часи навчання була медицина, тому я мала твердий намір після закінчення школи вступити до медичного університету. Та змалечку мене цікавила науково-популярна література. Моїми улюбленими книгами були пошарпана тоненька книжечка «У незвідані далі» К. Земляка та абсолютно така ж «Наша Земля» Н. Янко. І у 7 класі, коли я почала вивчати фізику, ця наука захопила мене. Здавалося саме вона відповість на всі питання, котрі мене цікавили. Читала, цікавилася і вивчала. Але якось на початку 10 класу в моїй голові з’явилася неймовірна на той час ідея – вступати в педагогічний на вчителя фізики. Та ідея шокувала моїх рідних, (хоч у нас у сім’ї двоє вчителів). Однак я наполягала і вже відтоді моє вивчення фізики не обмежувалося шкільним мінімумом. Фізика стала мало не культом. В мене почала накопичуватися неймовірна кількість різних книг з фізики і всього, що з нею якимось чином пов’язувалося.

В 2003 році в травні я закінчила школу й успішно пройшла перший в практиці Криворізького державного педагогічного університету пробний екзамен з фізики і 1 вересня того ж року стала студенткою першого курсу фізико-математичного факультету за спеціальністю «фізика та основи інформатики».

В 2008 році я закінчила університет і повернулася працювати в свою рідну Водянську школу. Педагогічний колектив радо прийняв мене до своєї когорти. За його підтримки я розпочала свою педагогічну діяльність і ще жодного разу не пошкодувала про свій вибір.

Ще з часів навчання в університеті я зацікавилася технологією розв’язування творчих задач, зокрема, винахідницьких задач. Тому тепер застосовую їх на практиці. Адже завдяки розкриттю творчих здібностей особистості ми тепер можемо користуватися такими звичними і потрібними речами, що колись були винаходами.

Намагаюся урізноманітнити навчальний процес, підвищити пізнавальну активність та інтерес учнів до предмету, тому застосовую нетрадиційні форми проведення уроків. Керуючись розвитком інформаційного суспільства і зростаючою потребою сучасного життя в інформаційно-компетентній особистості, намагаюся якомога ширше застосовувати інформаційно-комунікаційні технології.

Постійно працюю над підвищенням власного педагогічного, методичного та інтелектуального рівня. Намагаюся бути прогресивною, йти в ногу з часом, бути в курсі усіх суспільних новин, фахових новинок та останніх відкриттів. Все, що здається мені неймовірно цікавим та потрібним для кругозору, обов’язково намагаюся повідомити своїм учням. І завжди щаслива бачити ту мить, коли їх очі запалюються зацікавленим вогником і на їх устах виникає питання «чому?».