Тепер, коли ми
навчились літати по повітрю, як птахи, плавати під водою, як риби, нам не вистачає лише одного: навчитися жити на землі, як люди.
Джордж Бернард Шоу
Прокопець
Тетяна Валеріївна
Освіта: вища
Місце роботи:
КЗО «Водянська СЗШ»
Початок роботи: 2008 р.
Стаж роботи: 12 років.
Кваліфікаційна категорія: «спеціаліст вищої категорії»
Педагогічне звання:
«Вчитель-методист»
Посада:
Заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель фізики та інформатики
Понад 17 років тому я закінчила Водянську середню загальноосвітню школу. Моєю мрією в часи навчання була медицина, тому я мала твердий намір після закінчення школи вступити до медичного університету. Та змалечку мене цікавила науково-популярна література. Моїми улюбленими книгами були пошарпана тоненька книжечка «У незвідані далі» К. Земляка та абсолютно така ж «Наша Земля» Н. Янко. І у 7 класі, коли я почала вивчати фізику, ця наука захопила мене. Здавалося саме вона відповість на всі питання, котрі мене цікавили. Читала, цікавилася і вивчала. Але якось на початку 10 класу в моїй голові з’явилася неймовірна на той час ідея – вступати в педагогічний на вчителя фізики. Та ідея шокувала моїх рідних, (хоч у нас у сім’ї двоє вчителів). Однак я наполягала і вже відтоді моє вивчення фізики не обмежувалося шкільним мінімумом. Фізика стала мало не культом. В мене почала накопичуватися неймовірна кількість різних книг з фізики і всього, що з нею якимось чином пов’язувалося.
В 2003 році в травні я закінчила школу й успішно пройшла перший в практиці Криворізького державного педагогічного університету пробний екзамен з фізики і 1 вересня того ж року стала студенткою першого курсу фізико-математичного факультету за спеціальністю «фізика та основи інформатики».
В 2008 році я закінчила університет і повернулася працювати в свою рідну Водянську школу. Педагогічний колектив радо прийняв мене до своєї когорти. За його підтримки я розпочала свою педагогічну діяльність і ще жодного разу не пошкодувала про свій вибір.
Ще з часів навчання в університеті я зацікавилася технологією розв’язування творчих задач, зокрема, винахідницьких задач. Тому тепер застосовую їх на практиці. Адже завдяки розкриттю творчих здібностей особистості ми тепер можемо користуватися такими звичними і потрібними речами, що колись були винаходами.
Намагаюся урізноманітнити навчальний процес, підвищити пізнавальну активність та інтерес учнів до предмету, тому застосовую нетрадиційні форми проведення уроків. Керуючись розвитком інформаційного суспільства і зростаючою потребою сучасного життя в інформаційно-компетентній особистості, намагаюся якомога ширше застосовувати інформаційно-комунікаційні технології.
Постійно працюю над підвищенням власного педагогічного, методичного та інтелектуального рівня. Намагаюся бути прогресивною, йти в ногу з часом, бути в курсі усіх суспільних новин, фахових новинок та останніх відкриттів. Все, що здається мені неймовірно цікавим та потрібним для кругозору, обов’язково намагаюся повідомити своїм учням. І завжди щаслива бачити ту мить, коли їх очі запалюються зацікавленим вогником і на їх устах виникає питання «чому?».