Нова програма!!   Урок в 9 класі на тему «Розв’язування задач з теми «Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення, швидкість рівноприскореного прямолінійного руху. Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Графіки руху»

Мета уроку узагальнення та систематизація знань з теми «Рівноприскорений прямолінійний рух»; набуття вмінь та навичок розв’язувати задачі на рівноприскорений рух та його характеристики; розвивати логічне мислення, творчі здібності та пізнавальний інтерес; продовжувати формувати навички культури графічних записів; виховувати спостережливість, самостійність; формувати науковий світогляд та інтерес до предмету.

            Цикл уроків фізики в 9 класі на тему «Електричний струм. Сила струму. Напруга. Опір провідників» з використанням винахідницьких задач та задач винахідницького характеру. Метою циклу є ознайомлення з електричним струмом, його характеристиками, параметрами; набуття вмінь та навичок розв’язувати задачі на знаходження параметрів електричного струму; формування навичок складати електричні кола та за допомогою електричних приладів вимірювати основні параметри електричного струму. У циклі уроків використано винахідницькі задачі, я вид творчих задач. Вони застосовані на різних етапах уроку і в якості проблемної ситуації. Винахідницькі задачі підібрані за матеріалами А. А. Давиденка (Давидьон) та за власними розробками. Такі задачі сприяють розвитку творчих здібностей учнів, підвищення пізнавальної активності та зацікавленості в процесі розкриття теми. Цикл уроків складається з 9 уроків та титульного литста до роботи. Файл роботи заархівовано.

           Урок узагальнення та систематизації знань в 9 класі з теми "Електричні явища. Закони постійного струму". Мета уроку поглиблення, закріплення, узагальнення та систематизація знань про електричний струм, силу струму, напругу, опір провідника, поняття роботи й потужності струму, закони Ома для ділянки кола та Джоуля - Ленца; формул для вивчення загального опору паралельно й послідовно з'єднаних провідників, формування вміння складати електричні кола й обчислювати параметри простих та комбінованих кіл; формування діалектико-матеріалістичного світогляду на основі ролі фізичних законів для практичної діяльності людини, розкриття перспективи використання постійного електричного струму в народному господарстві й побуті; розвиток мислення, вміння порівнювати, узагальнювати; продовжувати формувати навички культури графічних записів, розвивати культуру мовлення шляхом усного опитування учнів, організації відповідей та коментування розв'язування задач; виховувати спостережливість, самостійність; формувати науковий світогляд.

 

       Урок повідомлення нового матеріалу в 9 класі з теми "Безпека людини під час роботи з приладами і пристроями". З'ясувати, які значення параметрів струму вважаються небезпечними, нагадати учням правила безпечної поведінки під час користування електроприладами; запобігати нещасним випадкам, сприяти охороні життя і здоров'я дітей, навчати попереджати та запобігати виникненню небезпечних ситуацій, що можуть стати загрозою для життя дитини; розвиток мислення, творчі здібності та пізнавальний інтерес; продовжувати формувати навички культури графічних записів, розвивати культуру мовлення шляхом усного опитування учнів; виховувати спостережливість, самостійність, обережність та увагу; формувати науковий світогляд.